para pengikut

Saturday, October 23, 2010

International Conference on Natural Products 2010

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Insyallah pada bulan Disember 2010 ni , aku dan beberapa kawan yang lain akan menyertai ,klik sini >> International Conference on Natural Products 2010 (ICNP 2010) yang dianjurkan oleh Universiti Sains Malaysia (USM) bertarikh 10-12 Disember 2010 yang akan berlangsung di Bayview Beach Resort, Penang, Malaysia.

Untuk tujuan itu , aku akan menyertai bagi kategori Poster yang dimana tajuk untuk pembentangan poster itu sudah pun dipilih.
Yang bertajuk : Cytotoxic activity of isolates of Aglaia oligophylla towards leukemic   cancer cell lines (CEM-SS)
Untuk design poster belum pun direka, masih terlalu awal, aku pun masih mengumpul data untuk konferens ni.


Tetapi, aku tidak akan menginap di hotel Bayview itu memandangkan kos penginapan untuk satu malam menjangkau RM 230++, makanya aku bercadang mahu mencari tempat penginapan yang lebih ekonomikal dan mampu untuk diduduki untuk 3 malam. Bajet hotel pun tak kisah, asalkan berdekatan dengan Hotel Bayview itu. Kalau sesiapa di kalangan anda ada cadangan, idea untuk penginapan, harap-harap dapat tolong aku . 

: )

5 comments:

  1. gud luck 4 ur conference....
    ala stay je mana2 .....yg pntg slamat

    ReplyDelete
  2. hurm ... tu la pasal ... nak mencari tempat yg masalah tu

    :)
    kalau u tau mana2 ke affordable , gtau ok
    memandangkan dari 4 orang, i sorang je laki yg pegi , yg 3 orng tu leh la share satu room, murah la ..

    ReplyDelete
  3. gudluck! *rindu zaman berconference*

    ReplyDelete
  4. tune hotel
    takpun heritage hotel selamat berseminar

    ReplyDelete

Ulasan.ulas ulas ulas ulas.