para pengikut

Sunday, December 18, 2011

18HB DISEMBER 2011

Assalamualaikum wbt. 

Hah, korang apa cerita? Sihat?

Banyak perkara yang berlaku kepada echik seminggu dua ini . Bermacam-macam dugaan enchik harungi (cewaaah) jiwang , muntah hijau!

Betul la , enchik kena penyakit mata , eye infection <---- klik sini untuk mengetahui apa itu eye infection !
Alhamdulillah, hampir seminggu, mata enchik sudah beransur sihat. Ubat jangan fikirlah, 4 papan antibiotik dan ubat titik doktor PKUPM.

Ubat dari Pusat Kesihatan UPM <-- klik sini untuk Info
Lantaran itu, pada hari ini juga ada undangan kenduri kahwin daripada kakak senior bertempat di Dewan Komuniti Bandar Manjalara, Kepong.

Kawan lama!


Lupa nak mentioned, double wedding . tengokla betapa ramai  kami semua
Oh ya, 14hb Disember hari itu birthday insan yang paling enchik sayangi di muka bumi ini. Dia la satu-satunya sumber inspirasi enchik mengapa enchik mahu berjaya dan terus belajar. Susah payah, perit getir, segala-galanya lah menjadi pembakar semangat enchik untuk berjaya seperti beliau.

mak


Selain itu juga, Enchik sangat suka tarikh 18hb Disember ini. Bagi enchik, ia tarikh bagi suatu yang tak mungkin enchik lupakan. 

Kadang-kadang kita lupa yang indah itu mungkin ada di depan mata kita, hanya terpulang pada diri kita untuk mengetahui kewujudan nya atau tidak. Ingat, jangan menyesali sesuatu yang berharga walhal kita sendiri yang melepaskannya pergi .
Gambar sekadar Hiasan
                                                 

Sekian , wassalam







No comments:

Post a Comment

Ulasan.ulas ulas ulas ulas.