para pengikut

Friday, October 5, 2012

Kot Bundle

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Pencarian blazer/kot selesai. Kedai bundle je kat Lekir. Kedai tu macam-macam ada dari kasut bundle berjenama hebat hinggalah barangan kulit.

RM20 sahaja kot itu Yerla, pakai bukan lama. Ada lagi satu pilihan kot yang enchik berkenan, elok-elok dibadan dan lengan, tak terlampau panjang, akan tetapi kot yang itu ada lubang besar di belakang. Pilihan kedua seperti gambar di bawah, agak besar tapi ini yang terbaik di antara yang lain dari segi material kain, dan design, cuma rasa macam nak alter sedikit di pergelangan tangan. Terlampau panjang. Hujung minggu ini mungkin pergi ambil jubah.


: )

p/s: Sempat beli 2 helai baju bundle , RM5 satu. nice!

10 comments:

  1. takpe, besar sikit ble alter what

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... tu la, tapi pakai kejap je .. lagipun sarung jubah

      Delete
  2. aku dah lama tak jelajah bundle.
    takda masa.

    aku tertarik dengan baju t-shirt bundle.
    kebanyakan material nya berkualiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup ... aku rasa baju bundle berkualiti dan ada jenama. tak salah..
      boleh dikatakan 40% baju enchik, kebanyakan dari bundle

      Delete
  3. Hidup baju bundle!
    Yang mahal tak semestinya bagus.

    ReplyDelete
  4. Berbaloi! Arghhh! Aku paling jeles org dpt barang bundle rm5 satu. Berbaloi gila kannnn?

    ReplyDelete

Ulasan.ulas ulas ulas ulas.