para pengikut

Tuesday, September 11, 2012

Alhamdulillah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. 

Penat lelah enchik selama beberapa tahun di dalam pengajian ini akhirnya membuahkan hasil apabila enchik telah mendapat surat pengesahan untuk bergraduat pada tahun ini. 
Kalau di ikutkan , begitu banyak cabaran yang enchik harus hadapi bagi menyiapkan penyelidikan enchik ini. Pernah sebulan enchik langsung tidak menulis thesis enchik, ini semua gara gara putus cinta la. 

Walau bagaimanapun, enchik tetap merasakan pengajian enchik di Peringkat ini banyak membantu enchik dalam menyiapkan enchik untuk masuk ke bidang pekerjaan. Bersyukur sangat kerana enchik diberi peluang untuk menyertai pelbagai seminar, konferens serta bengkel. Sungguh bertuah enchik rasakan kerana enchik berada di bawah penyeliaan pensyarah serta penyelia yang begitu mengambil berat akan masalah pelajarnya.


Alhamdulillah, dijangka bergraduat pada pertengahan Oktober 2012. Bagi enchik, berita gembira ini enchik kongsikan dengan ibu bapa enchik. Jujur, tanpa mereka, mustahil enchik dapat menyelesaikannya.

Viva sekitar Pertengahan Mei lalu. 

Surat Perakuan Senat

Pemeriksa dalam dan Luar (UiTM Puncak Alam)

Penyelia dan CO-Penyelia

Jilid Keras Tesis
Begitu ramai mereka yang membantu enchik. Tak terbalas kiranya jasa dan budi mereka. Hanya mampu mengucapkan terima kasih. Hanya Allah sahaja yang bisa membalas jasa kalian.

So. rasanya , kena carik baju konvo la pas ni kan?

:) 

2 comments:

  1. waahhh tahniah yeee...dh viva siap dh ni..

    Patik x abis lg laa..

    ReplyDelete
  2. Rasanya Enchik Pernah nampak patik di Kuching Sarawak rasanya .... untuk Seminar Sebatian Semulajadi aritu
    :)

    Insyallah , takpe, enchik paham, bidang research, hanya 'kita' yang memahami perit getir research kita...
    Doa enchik, patik selamat menempuh viva ya

    ReplyDelete

Ulasan.ulas ulas ulas ulas.