para pengikut

Tuesday, October 19, 2010

KLIPAS....

Seseorang pernah beritahu aku .. "bau macam keling dan lipas = KLIPAS"

Pada mulanya aku tak tau kenapa aku boleh bertindak sedemikian. Aku melepaskan kepergiannya bagi memberikan nya peluang menjalani kehidupan yang lebih sempuran seperti yang sepatutnya.
Ternyata aku silap, ia memakan diri aku sendiri. Kepergiannya membuatkan ku merasa amat terseksa .Amat. Bukan mudah bagi aku untuk menghadapinya . Bermacam-macam dugaan aku harus tempuh, Mainan perasaan begitu mencengkam diri.

Kalau ini benar cinta, mengapa ia harus begitu kompleks dan begitu sukar untuk aku melaluinya seperti orang-orang lain .

Melepaskan nya pergi membuatkan aku merasa kehilangannya yang amat dalam sekali . Sukar digambarkan perasaan ku. Meski aku tahu, punca dari diri ku sendiri. Mengabaikan. Tidak mengendahkan. Kononnya aku mahu memberikannya peluang bersama insan yang sepatutnya namun akhirnya ia memakan diri sendiri. Ya tuhan, tatkala ini hanya padamu aku berserah .
Andai mampu ku ulang masa, bisa tidak aku ucapkan, Terima la diriku kembali dan maafkan segala kesilapan. Mampukah ?

Semua berhak hidup gembira sepertimana dirinya juga, aku patut bahagia di atas kebahagiaannya. Itu yang terbaik . Lantas segera ak menidakkan perasaan ku untuk kembali bersamanya dan memberikannya laluan kepada hidupnya yang baru .

Semoga dirimu bahagia... dariku


KLIPAS..........

No comments:

Post a Comment

Ulasan.ulas ulas ulas ulas.